SYMMETRY: Pasundan Journal of Research on Mathematics Learning and Education

           

e-ISSN: 2548-2297, p-ISSN: 2086-4817

ENGLISH

The contents of this journal are publications of the results of thoughts of practitioners and experts in learning and mathematics education both substantially and or internationally standardized mathematics education research results both in schools and in universities. It is hoped that this journal can contribute thoughts and be a reference for mathematics education research and policy for the achievement of improving the quality of mathematics education at both the school and college level. In addition, the authors can collect cumulative for higher functional levels, which in turn can improve the quality of human resources in mathematics education research in general.

INDEXED BY:

    

   

 REGISTERED IN:

   

 TOOLS:

    

 

 

BAHASA INDONESIA

Isi jurnal ini adalah publikasi dari hasil pemikiran para praktisi dan ahli dalam pembelajaran dan pendidikan matematika baik secara substansial maupun internasional hasil penelitian pendidikan matematika baik di sekolah maupun di universitas. Diharapkan jurnal ini dapat berkontribusi pemikiran dan menjadi referensi untuk penelitian dan kebijakan pendidikan matematika untuk pencapaian peningkatan kualitas pendidikan matematika di tingkat sekolah dan perguruan tinggi. Selain itu, penulis dapat mengumpulkan kumulatif untuk tingkat fungsional yang lebih tinggi, yang pada gilirannya dapat meningkatkan kualitas sumber daya manusia dalam penelitian pendidikan matematika secara umum.

   

Current Issue

Vol 4 No 1 (2019): Symmetry: Pasundan Journal of Research in Mathematics Learning and Education

View All Issues

Ini text bawah